Saturday, November 12, 2011

Ruang Rindu

Aku tersenyum bila terbaca msg darinya. "miss you.." 
Aku tahu seorang insan itu sedang merindukanku sepertimana aku merindukannya.
Jarak diantara kita walau jauh dimata tak menghalang rasa yang terbit di hati. 
itukah Cinta? itukah Cinta?
Kerap kali aku tanyakan pada diriku sendiri.

Aku biarkan masa menjawab segalanya.
Tapi setelah menanti, makin lama aku menjadi makin pasti.
Kadang kita tidak tahu bila ia hadir.
Tapi Cinta yang hadir tak dapat lagi dihalangi.

Mereka kata cinta jarak jauh begitu sukar tapi bagiku ianya begitu indah. Apa saja dengannya adalah sesuatu yang indah. Tak kira jarak ataupun masa.

Sabarlah hati.. Sabarlah sayang.. Masa kan membawa aku kepadamu jua.. 



Walau berjauhan
Suaramu mengakhiri penantian
Tabah mengharungi cinta
Semua dugaan Maha Esa


Di ruang rindu kita bertemu..

No comments:

Post a Comment